Listar por título
Mostrando ítems 1865-1884 de 3488
-
Intelligent manager of scientific knowledge based in Gamification (Gicci-Game)
(Proceedings of the 13th Latin American and Caribbean Conference for Engineering and Technology: Engineering Education Facing the Grand Challenges, What Are We Doing?Proceedings of the 13th Latin American and Caribbean Conference for Engineering and Technology: Engineering Education Facing the Grand Challenges, What Are We Doing?, 07/01/2015)Today we see how prevalent the need for updated information representing the experience and skills of an organization, educational institution, company or group of experts on a topic with the aim of which are documented ... -
Interactions as the Basis of Collaboration Dynamics in Teaching Usability
(2010-07-02)Este artículo presenta el resultado de una experiencia en la cual, mediante la aplicación de un modelo instruccional colaborativo, para la enseñanza de las técnicas más comunes de evaluación de la usabilidad de ... -
Intereses profesionales y selección de carrera: criterios para la implementación de diagnósticos de compatibilidad automatizados en la Universidad Politécnica Salesiana (ECUADOR)
El factor vocacional constituye un componente fundamental para las explicaciones formuladas en torno al abandono universitario. En este sentido, la Universidad Politécnica Salesiana – Ecuador (UPS) ha desarrollado, durante ...