Show simple item record

dc.contributor.authorBerbey Alvarez, Aranzazu
dc.contributor.authorGuevara, Jessica
dc.contributor.authorCastillo, Gema
dc.contributor.authorAlvarez, Humberto
dc.date.accessioned2021-12-02T19:16:56Z
dc.date.available2021-12-02T19:16:56Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttps://ridda2.utp.ac.pa/handle/123456789/13454
dc.descriptionThis paper presents the results of a comparison between two evaluation tools: group problem solving and short quizzes to students of the course Special Topics in Technology from Electro mechanical Engineering in the College of Electrical Engineering, and in the course Experimental Design to students of Forest Engineering at the College of Science and Technology of the Technological University of Panama.en_US
dc.description.abstractEste artículo presenta los resultados relacionados con la aplicación comparativa de dos herramientas de evaluación que son: las prácticas grupales de problemas y la aplicación de exámenes cortos a estudiantes de la asignatura Tópicos de Actualización Tecnológica y Diseño de Experimentos a estudiantes de Ingeniería Electromecánica de la Facultad de Ingeniería Eléctrica y estudiantes de Ingeniería Forestal de la Facultad de Ciencia y Tecnología de la Universidad Tecnológica de Panamá.en_US
dc.formatapplication/pdfen_US
dc.language.isospaen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.subjectexámenes cortosen_US
dc.subjectherramientas de evaluaciónen_US
dc.subjectpracticas grupalesen_US
dc.titleGroup Activities and Short Quizzes as Tools for Evaluating Engineering Coursesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record